Isnin, 13 Jun 2016

#SCS93 #prkSgBesar Pusat Hiburan Seperti Maksiat ,Perjudian & Pelacuran Bertambah Seperti Cendawan Tumbuh Di Selangor @NohOmar





#SCS93 #prkSgBesar 13 Jun 2016 - Kerajaan Pakatan Rakyat iaitu PKR perlu membukti kan kepada rakyat yang mana pihak DAP mula menguasai parti PKR, ini menyebabkan satu lagi parti yang ditubuhkan oleh Parti Amanah Negara(PAN) untuk memecah belahkan orang melayu. 

Kerajaan pakatan rakyat ada mempunya seorang exco Agama dari Parti PAS malah tidak boleh berbuat apa apa seperti mana dalam PRU13 telah dijanjikan oleh Pakatan Rakyat untuk menghapuskan kan pusat hiburan, Pusat maksiat dan perjudian malah di Selangor ini bertambah seperti cendawan tumbuh.

Yang mana dalam temuramah bersama Tan Sri Noh Omar mengatakan DAP mula menggunakan kuasa yang sedia ada untuk menguasai Parti Amanah Negara (PAN) yang mana segala keputusan Parti Amanah Negara yang mana segala keputusan perlu perlulah mendapat kebenaran dari Parti DAP. 

Dan ini adalah dasar DAP kerana dasar dasar DAP adalah memperbanyakan pusat hiburan dan memperbanyakan penjualan minuman keras di Negeri Selangor ini . Malah ada yang mengatakan sekiranya pihak DAP memenangi PRK Sg Besar ini mereka akan meraikan kemenangan Parti Amanah Negara (PAN) dengan Arak . 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...