Sabtu, 25 Julai 2015

Panas Panas! Pembongkaran Penjawat Awam Menjadi Dalang Ejen Membongkar Rahsia Kerajaan @DrAliHamsa @NajibRazak


Apabila wave ini melanda pihak kerajaan membuat gerakan dalaman bagi mengenal pasti bagaimana puak pembangkang cuba menyeluduk masuk beberapa orang dikalangan mereka berkerja sebagai perkhidmatan awam untuk mendapatkan maklumat  kerajaan untuk dijadikan sebagai bahan maklumat bagi puak pembangkang menghadapi PRU-14 itu nanti. 

Mereka juga telah bergerak secara halus dan sebagai misi puak pembangkang telah memasukan salah seorang dikalangan mereka berkhidmat sebagai penjawat awam yang berpangkat pegawai dalam sektor kerajaan secara terang terang mereka ini cuba memasuki kerajaan untuk menghancurkan kerajaan Barisan Nasional.

Baca Pendedahan Selanjutnya Disini

Perdana Hitam telah banyak kali menegaskan bahawa pihak kerajaan hanya mementingkan "Time Base" dari memikirkan bagaimana salah seorang pejawat awam membantu kerajaan meningkatkan mutu perkhidmatan dan dapat menjimatkan tenaga dan masa.

Perdana Hitam juga telah mencadangkan pihak kerajaan tidak terlalu memilih kasih sebagaimana yang di lakukan sejak bertahun tahun sebelum ini. Kerajaan yang sedia ada pada masa kini mereka hanya memilih mengikut kehadiran kedatangan "Time Base" cukup masa pegawai ini akan dinaikan pengkat dan dapat gelaran Pegawai Cemerlang dari Kakitangan Bawahan yang benar benar membantu kerajaan dalam menyampaikan maklumat yang sebenar.


  Baca Pendedahan Selanjutnya Di sini Dari Blog Awatla.blogspot.com
Cerita bagaimana rahsia kerajaan boleh bocor dan kemudian ditokok tambah, dipinda-pinda sebelum disebarluaskan kepada orang ramai, bukanlah cerita baru. Sudah lama. Sudah tahu pun, kebanyakan kebocoran dan tokok tambah tersebut berlaku dari dalam Kementerian dan Jabatan-Jabatan Kerajaan sendiri. Paling ketara adalah melibatkan Kementerian Pelajaran.  
Satu pendedahan telah dibuat oleh Netizen berhubung seorang pegawai pelajaran yang ditugaskan di Jabatan Pelajaran Negeri Pulau Pinang. Mohamed Zahar Mohd Noor tidak langsung menyembunyikan kegiatan politiknya. Malah sangat berbangga kerana dia adalah aktiviti politik walaupun berjawatan kerajaan. Tidak mustahil, orang ini banyak dan telah menyelewengkan kuasanya untuk politik dengan menggunakan kedudukannya selaku pegawai JPN. 
Tidak mustahil juga, guru-guru yang kiblat mereka adalah Pembangkang, lebih mudah dinaikkan pangkat sebagaimana fenomena yang berlaku di seluruh negara apabila orang seperti Mohamed Zahar Mohd Noor berada di puncak kuasa. Sebab itulah yang berlaku di mana ramai guru-guru yang sangat aktif menyokong pembangkang, lebih mudah naik pangkat dan memperolehi kenaikan gaji sekalipun prestasi kerja mereka terlalu memalukan.
Kerajaan Harus Lihat bagaimana mereka ini secara terang terang tidak menyokong kerajaan dan mereka ini menyampaikan pembohongan serta fitnah terhadap kerajaan serta terhadap Pemimpin Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak

Pendedahan Selanjutnya Disini  dari blog khairulryezal.blogspot.com





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...