Isnin, 27 November 2017

Ucapan Tengku Adnan Di Putar Belit Oleh Pihak Yang Tak Bertanggungjawab @tengkuadnanreal @NajibRazak


Lain kali cuba dengar dengan teliti apa yang maksudkan oleh Tengku Adnan jangan cepat sangat melatah

Dalam satu ucapan Datuk Seri Tengku Adnan Menteri Wilayah Persekutuan telah memberi motivasi dan kesedaran kepada pelajar tentang apa yg kerajaan telah laku kan untuk kita dalam segi pembelajaran.

Beliau bermaksud bagaimana kerajaan telah berusaha sedaya upaya membantu para pelajar serta memberi peluang kepada pelajar the 3rd grader the slow learner pun di beri peluang atas dasar di peringkat asal UMNO telah tubuhkan ITM untuk anak melayu yang tidak dapat peluang belajar ke peringkat Universiti.

Dan di sebab itulah kerajaan telah banyak membantu student memasuki ke ITM dan akhirnya para pelajar telah berjaya after giving them a chance itu lah sebab ada negara laksanakan life time learning "memberi peluang" Tengku Adnan berkata dalam ucapan tersebut.

Dalam ucapan tersebut Tengku Adnan tidak berniat untuk memperkecilkan sesiapa, dan beliau berharap supaya rakyat sedar apa kerajaan telah lakukan untuk kita dan segala kemudahan ini akan hilang jika rakyat tak lagi menyokong kerajaan. 

Dan beliau juga turut tekan kan tentang TVET yang telah kerajaan lakukan. Tengku Adnan juga tahu tiada sesiapa yang akan bercakap dan mengakui apa yang telah kerajaan telah laku kan demi untuk mertabatkan bangsa melayu kerana kerajaan ini bertulang belakangkan melayu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...