Jumaat, 27 Oktober 2017

Bajet Pakatan Harapan 2018 Hanya Sekadar Janji Janji Manis Dari Azmin Sahaja @NajibRazak

"Bajet yang dibuat oleh pihak pembangkang boleh dikatakan bajet yang tidak bertanggungjawab" kata Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Abdul Rahman Dahlan merumuskan bahawa bajet puak Alternatif merupakan bajet yang tidak realistik seperti yang dijanjikan oleh pakatan pembangkang dalam bajet 2018.


Kalau betul sekiranya pihak pembangkang yang ingin menjaga kepentingan rakyat sepatutnya dari tahun 2015 lagi mereka boleh menghapuskan kadar tol kerana pada tahun 2015 lagi semasa pihak konsesi tol menaikkan kadar bayaran tol yang telah dibuat oleh Mahathir dengan pihak Konsesi Tol semasa beliau menjadi Perdana Menteri agi.  

Secara logik kenapa baru sekarang pihak pakatan harapan nak menghapuskan bayaran tol. Dan kenapa ketika itu pihak kerajaan negeri Selangor tidak menghapuskan tol pada tahun 2015 pada ketika pihak konsesi tol dinaikkan kadar bayaran. Ini di lihat pihak kerajan Negeri Selangor mungkin hanya satup gula gula dari pembangkang yang hanya suka menabur janji dan akhirnya mereka tidak melaksanakan seperti mana yang kerajaan Barisan Nasional 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...