Khamis, 23 Julai 2015

Plat "Patriot 1" Telah Ditawarkan Lebih Daripada RM1.308 Juta



PETALING JAYA 23 julai 2015: Yang didambakan "Patriot 1" nombor plat telah diperolehi oleh seorang "rahsia penawar" untuk RM1.308 lazat juta! 

Siri "Patriot" alaf banyak telah perkara-perkara dari lelong oleh Yayasan Patriot Negara Malaysia (YPN) yang bermula pada 1 Jun. 

Lima pembida dikatakan telah bersaing bagi yang "Patriot 1" pinggan, dengan YPN yang sebelum ini mengumumkan pembida yang satu "dari selatan" telah membuat tawaran melebihi RM1.3 juta. 

Khabar angin bahawa pembida tersebut adalah pemerintah Johor Sultan Ibrahim Ismail, bagaimanapun, ditolak sebagai tidak benar oleh YPN Naib Pengerusi Nadzim Johan, menurut Malaysiakini. 

YPN mempunyai, kerjasama dengan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ), meletakkan pinggan yang bernombor 1-9999 sebagai sebahagian daripada inisiatif untuk mengumpul dana untuk menggalakkan kesederhanaan selepas Setelah memperoleh hak untuk siri dari JPJ pada RM1 juta. 

Yayasan dilaporkan telah menetapkan sasaran keuntungan sebanyak antara RM10 juta dan RM15 juta untuk usahasama. Harga simpanan bernombor plat ' Patriot 1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...