Sabtu, 5 Julai 2014

@TengkuAdnanReal Terkejut Rumah Beliau Terbakar Akibat Gelandangan Betul Ke??







Hari ini Datuk Seri Tengku Adnan Bin Tengku Mansor terkejut apabila mendapat sms yang mengatakan rumah beliau terbakar. Apabila DS Tengku Adnan sendir mengeluarkan penberitahuan bahawa satu fitnah terhadap beliau menjadi jadi dengan timbulnya isu geladangan kali ini Tengku Adnan dikejutkan oleh puak RBA didalam facebook yang mengatakan rumah beliau terbakar.

Apabila disiasat dan dikaji semula kejadian tersebut adalah berlaku pada tahun 2011kejadian rumah beliau berlaku kebakaran ditingkat atas yang berpunya elektrikal dan tidak ada unsur sabortaj dan sebagainya.

Tetapi kali ini apabila pengiat media maya sibuk dengan isu gelandangan yang hebat sedang diperkatakan dan ada juga yang mengatakan ianya berpunca dari DS Tengku Adnan menzalimi gelandangan ini akibatnya mengambil kesempatan terhadap isu ini dan puak puak pembangkang ini mula menabur fitnah terhadap Tengku Adnan mengatakan rumah beliau terbakar akibat musibah yang menimpa beliau akibat isu gelandangan ini dan apabila rakyat terdengar dan membaca dengan sekali imbas seakan akan Tengku Adnan ini ditimpa musibah dari isu geladangan.

Hakikatnya semua berita tentang isu kebakaran adalah tidak benar dan ia hanya direka oleh puak puak pembangkang yang sengaja ingin jatuhkan popualarisasi Datuk Seri Tengku Adnan yang selama ini DS Tengku Adnan banyak membantu orang orang susah serta telah menyediakan makanan berbuka puasa untuk penduduk putrajaya malahan untuk penjawat awam yang tinggal berjauhan di luar lembah klang yang berkerja di dalam Putrajaya dapat berbuka puasa sebelum penjawat awam ini pulang ke rumah.

Begitulah mulia nya DS Tengku Adnan yang banyak membantu rakyat di dalam kesusahan tampa memikirkan pangkat darjat dan sebagainya. Beliau juga telah mengelarkan diri beliau adalah sebagai Ketua Kampung yang menjaga keharmonian penduduk Putrajaya yang tinggal di dalam Putrajaya.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...