Rabu, 1 Mei 2013

Husam Lu Apa Citer Futsal Kurang Sambutan ??? Ternyata Pengundi Muda Putrajaya Tolak Husam @TengkuAdanaReal @tunfaisal


"Ramai nya yang datang 100 team yang datang nak main futsal Puiittthhh.... Niii semua budak  suka main bawah pusat laaaa. KAMI TOLAK HUSAM" Keluhan anak muda Putrajaya yang hadir ingin bermain futsal 

Futsal anjuran PAS di putrajaya kurang sambutan dari pemuda Putrajaya dan rata rata pengundi dalam putrajaya menolak Husam menjadi Ahli Parlimen Putrajaya. 


Perkh! "Kami ada 13 pasukan tapi nak main macam mana pengadil pun tak ada ni" kata salah sorang budak remaja yang ada kat situ. Macam mana ni? nak main pun pengadil tak ada. Biasalah kalau kita tengok pakatan pun mana ada leader, yang boleh control ke tiga tiga parti. kalau dah ada 13 pasukan takkan seramai ni jer. Itupun bukannya ada anak anak dari Putrajaya pun.


Putrajaya wujud selama 13 tahun atas usaha Barisan Nasional untuk memberi peluang perkerjaan kepada anak muda yang telah diperjuangkan oleh Barisan Nasional. Barisan Nasional juga telah peluang menikmati kemudahan kemudahan yang selesa kepada anak muda yang berkhidmat sebagai kakitangan awam yang menduduki kuaters serta bantuan bantuan dan kemudahan yang selesa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...