Isnin, 1 April 2013

@RafiziRamli Edar Video Lucah Bang Non Di Tol Betul Keee?? Buat Part Time Kot Sebab Bang Non Tak Bagi Nafkah


Patut laa Rafizi benar benar mempertahankan Anwar Ibrahim rupanya anwar adalah bekas kekasih Rafizi  Bang Non


Anda kenal mamat overweight di atas? Ya itulah salah seorang JAMBU Bang Non yang paling lama bertahan. Dikatakan beliau telah menerima 'cincin' pelantikan sebagai JAMBU semenjak beliau masih dibangku sekolah lagi, atau dengan kata lainnya, beliau pernah menjadi JAMBU Anwar di bawah umur. 

Namanya meningkat naik baru-baru ini kerana kempen turunkan harga kereta, debat pendidikan percuma dan juga kerana niatnnya mahu menumbangkan Ong Tee Keat di kubu kuatnya beliau. 

Memang bercita-cita besar si Rafizi ini. Malah, Anwar dan konco-konconya tanpa segan silu mengangkat si Rafizi Jambu ini sebagai antara pemimpin muda PKR yang intelektual (mungkin kerana sedar dirinya sekadar lulusan am Bahasa Melayu) dan kononnya mempunyai pengetahuan ekonomi yang cukup tinggi, walaupun beliau sebenarnya dibuang daripada Petronas kerana isu penyelewengan tuntutan. 

Namun, hebat-hebat Si Rafizi ini, hebat lagi Shamsul Iskandar AKIN yang lebih tembun. Kerana sehingga hari ini, beliau masih gagal menumbangkan si GEMPEN (Gemuk-Pendek) itu sebagai KETUA AMK! Jadi, macamana ceritanya nak tumbangkan Ong Tee Keat? Takkan menang pasal nak harapkan undi pecah kaum bukan Melayu sahaja kot? Mana maruah mu wahai Rafizi? Mungkin infografik di bawah ini dapat menerangkan dengan lebih lanjut mengapa Rafizi Ramli ini lebih layak untuk kekal sebagai stok simpanan JAMBU Anwar sahaja daripada diangkat menjadi pemimpin dan wakil rakyat:

Dari blog

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...