Selasa, 2 April 2013

Fakta dan Auta Rakyat Mula Sedar PKR DAP Dan PAS Dasar Kaki Penipu Rakyat @NajibRazak @TengkuAdnanReal @Tunfaisal

Selama ini rakyat memang tidak percaya dengan puak puak PAS. DAP dan PKR. Kalau cakap berdegar2 buat janji nak hapuskan TOL, nak hapuskan PTPTN laa, lepas tu nak kurangkan harga minyak tetapi kenapa sejak Penang di perintah oleh DAP tak pernah laksana pun apa yang cakap kan tu.

Kenapa kerajaan DAP Penang tak hapuskan tol jambatan P.Penang dan DAP bwrcadang nak qbuat terowong bagi membina lebuhraya menghubungkan pulau dan tanah besar semenanjung, Mereka buat juga lebuhraya berTOL. DAP/PR memang PENIPU.

Berdegar2 buat dasar gaji minima yang lebih tinggi dari apa yang Kerajaan BN buat. Dasar Gaji Minima Kerajaan BN ditetapkan pada RM900.00, PAS, DAP dan PKR tetapkan pada RM1,100.00. Tapi gaji kakitangan2 Pejabat2 PAS dan Guru2 PASTI (Tadika PAS) ada yang tak sampai separuh dari apa yang mereka tetapkan. PAS faham ke apa maksud dasar gaji minima tu?? PAS/PR memang PENIPU.

Berdegar2 Anwar kutuk Pendakwa (Peguam Negara) kerana tak bawa kes liwatnya ke Mahkamah Syariah, malah menyaman Jamil Khir (Menteri yang bertanggungjawap dalam hal ehwal Islam) kerana tidak membenarkan kes liwatnya dibicarakan di Mahkamah Syariah mengikut undang2 Islam. Anwar/PKR dan PAS melalak seolah2 nak sangat hudud dan Islam dilaksanakan sepenuhnya. Malah mereka menuduh UMNO/BN menolak hudud. Tapi PAS dan PKR/Anwar yang merupakan majoriti dalam PR tidak pulak jadikan Hudud dan Perlaksanaan Islam sebagai agenda PR. PAS dan Melayu2 Islam PKR Melalak dan berdegar2 bercakap tentang Hudud dan Perlaksanaan Islam tu rupanya bukan lah untuk nak melaksanakannya, tapi semata2 untuk menipu dan memperdaya umat Islam. PAS dan PKR memang PENIPU.

PAS, DAP DAN PKR MEMANG PAKATAN MENIPU RAKYAT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...