Ahad, 5 Februari 2012

BENARKAH NORA DANISH DAN KHAIRUL FAHME BERDATING


Gosip Gosip Gosip

NORA DANISH DAN KHAIRUL FAHME BERDATING | Salam sejahtera semua.baru-baru ini gosip pasal apek (khairul fahme che mat) tersebar yang apek seorang perampas tunang orang dan kini sudah terbukti itu hanyalah satu fitnah semata-mata.

Dan tidak lama selepas itu hari ini saya pula terbaca gosip terbaru apek dimana apek kini tengah hangat berdating dengan janda manis iaitu Nora Danish yang baru beberapa bulan sahaja bercerai dengan suaminya. 


Kesasihan khabar ini belum lagi dipastikan tapi menurut berita daripada kosmo online hubungan Nora Danish dan apek bukan hanya di laman twitter dan facebook sahaja tetapi dikatakan mereka sudah bertemu dan berkenalan (berdating lah katakan) Menurut sumber lagi perkenalan di antara dua artis terkenal ini sudah berlanjutan dalam beberapa kali pertemuan.

Entah betul ke tidak itu kita belum dapat pastikan. Tapi kalau ianya betul rasanya ok je sebab tengok daripada sudut keserasian memang pun padan satu cantik dan yang satu lagi kacak.apa-apa pun kita tunggu dan lihat episod seterusnya!. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...