Ahad, 5 Februari 2012

Kurang Dari 50 Orang Yang Hadir Dalam Maulidulrasul Anjuran Pas Putrajaya Di Presint 11 @tunfaisal @TengkuAdnanReal

Pas agak tertekan kerana tak ramai yang hadir dalam satu Majlis Makan Bersama Naib Presiden Pas YB Sallehudin Ayub di Kondominium Aster tengahari tadi.

Dalam masa lawatan Perdana Hitam ke dewan tersebut tiada seorang pun warga Putrajaya yang dikenali turut hadir ke Ceramah tersebut. Namun begitu ceramah tersebut turut dilakukan oleh puak Pas yang dihadiri oleh luar yang tinggal di luar kawasan Putrajaya.

Dalam masa yang sama juga Perdana Hitam terus melawat Kondominium Aster di Presint 11 yang berharga RM250,000 sebuah rumah dan tidak terkejut lah kalau PM Malaysia lancarkan rumah 1 Malaysia yang berharga bawah RM200,000.

Warga Putrajaya harus lah berterima kasih kepada Barisan Nasional kerana menyediakan rumah PRIMA 1Malaysia yang sedang dilakukan dalam pembinaan.

Ini juga telah di perjuangkan oleh Ahli Parlimen Putrajaya iaitu Dato Seri Tengku Adnan Bin Tengku Mansoor untuk kesejahteraan pengundi di Putrajaya.

Dan sekali lagi Perdana Hitam mewakili penduduk Putrajaya mengucapkan ribuan terima kasih kepada Tengku Adnan kerana memberi peluang penduduk dan pengundi Putrajaya memiliki rumah di dalam kawasan Putrajaya.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...