Selasa, 6 Disember 2011

Anwar Bermimpi Di Siang Hari Dapat Tawan Putrajaya Dalam PRU-13


Menurut dari sumber Sinar Harian Anwar hanya bermimpi di siang hari seperti "angan angan mat jenin terjun dengan labu labu nya"

Shah Alam menyatakan hasrat Ketua Umum Pakatan Rakyat Anwar Ibrahim ingin menawan Putrajaya dalam Pilihanraya yang akan datang kerana Anwar menyatakan bahawa Parti Barisan Nasional sudah tidak dapat tempat dihati rakyat.


Dalam Parti Pakatan Rakyat hanya menrellisasikan pembohongan semata mata mereka hanya menyatakan beliau yakin akan dapat tawan Putrajaya. PR satu Parti Penipu Rakyat semata mata yang hanya akan menipu rakyat dengan janji janji yang tak pernah di tunaikan.

Sementara itu juga Mursyidul Am Pas iaitu Nik Aziz Nik Mat beliau menyatakan Parti Barisan Nasional tidak mencorakan pemerintahan Islam dan Parti Barisan Nasional hanya mementingkan Negara

Dari segi itu juga rakyat dapat menilai bahawa Parti Pakatan Rakyat telah ketandusan idea dan banyak menfitnah kerajaan Barisan Nasional dan rakyat menreallisasikan apa yang di beri oleh Parti Barisan Nasional.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...