Selasa, 29 November 2011

Segelintir Kakitangan Kerajaan Benci Barisan Nasional

Baru-baru ini Perdana Hitam ada bersembang dengan segelintir penjawat awam Kerajaan yang tidak menyokong Parti Kerajaan. Kenapa???


Ulasan
PH: Kenapa benci sangat dengan Barisan Nasional.


KK: Dah aku memang org kuat PAS ko nak cakap apa lagi.


PH: Kalau ko dah org kuat PAS tak payah laa ko kerja Kerajaan di bawah kepimpiman BN.


KK: Itu periuk nasi aku , aku kena cari makan jugak. Ko tengok laa semua pegawai pegawai gred atasan semua nya buat kakitangan sokongan bawahan nii macam hamba je.


PH: Dah kamu kerja ngan dia anggap je laa dia tu bos?


KK: Dia org nii langsung tidak rasa hormat dengan kakitangan sokongan macam saya nii. Cuba laa tuan fikir salah sikit jee buat tindakan tatatertib , memo dan macam macam laa. Cuba dia org buat salah org bawah jugak yang dipersalahkan.


PH:Oooo Macam tu keee?


KK: Ni ada lagi tuan pasal tender.


PH: Pasal tender kenapa?




Kita akan saksi kan siri yang kedua akan keluar tak lama lagi.... Tunggu
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...