Isnin, 27 Januari 2014

@NajibRazak @Alihamsa55 @tksukjpm Rintihan Seorang Penjawat Awam Yang Teriniaya Dan Sering Dihina

PERDANA HITAM masih terdapat  lagi ada dikalangan pegawai pegawai kakitangan kerajaan yang mempunyai kuasa VETO dan mempunyai kuasa menukarkan penjawat awam dari satu Bhg ke satu Bhg yang lain dengan tampa sebab.
Setelah Perdana Hitam membuat kajian mengenai pertukaran kakitangan awam ini ialah salah satu faktor nya ialah

BETUL KE
Pertama "penjawat awam suka menabur fitnah dan membuat cerita yang beliau sendiri tidak pernah melihat keadaan sebenar"
Kedua "Penjawat awam suka membesar besar pekara yang kecil" dan banyak lagi telah membuat kajian tersebut mengenai isu pertukaran kakitangan awam yang sering menjadi mangsa sering  teraniaya oleh rakan sepejabat dan akhirnya  beliau telah ditukarkan ke unit lain dgn tanpa sebab". 
Persoalan nya mengapa Tan Sri KSN masih belum memberi sebarang jawapan isu pertukaran kakitangan sokongan boleh dibuat sesuka hati oleh pegawai atasan dengan sesuka hati tanpa sebab dan adakah ini adalah satu kezaliman yang sengaja di buat oleh peringkat atasan, dan apa tindakan Tan Sri KSN yang selanjutnya.?
Adakah ini yang dikatakan merakyatkan perkhidmatan awam?

Dan persoalanya di pejabat pejabat masih lagi ada  cacian serta  penghinaan dan pandang serong terhadap seseorang semakin meluas kerana angkara bodek membodek antara pegawai dengan kakitangan bawahan untuk mendapat markah yang cemerlang sedang kan merekalah yang paling teruk sekali. 
Dan ada juga pegawai yang tidak layak memakai driver tetapi masih setiap kali out station beliau memilih org tertentu sahaja adakah adil kepada semua driver.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...