Jumaat, 8 November 2013

@TengkuAdnanReal @NajibRazak Punca Dun Sg Limau Kalah Exco Pemuda Takut Turun Padang Akibat Takut Bertemu Blogger Biar Betul?? Macam siot jee

Exco Pergerakan Pemuda Malaysia takut turun padang akibat takut bertemu blogger setelah janji janji yang dikotakan tidak pernah tunaikan.Sifat sekadar ingin kan jawatan glamor sebagai salah seorang Exco Pergerakan Pemuda Malaysia begitu mengecewakan apabila ada seorang lagi EXCO Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia yang dikesan telah gagal menjalankan tanggungjawab di PRK Sungai Limau baru baru ini diadakan.

Banyak laporan yang di terima daripada petugas di rumah Wilayah Persekutuan yang mana  merupakan kawasan angkat bagi Pusat Daerah Mengundi Ulu Sedaka di Dun Sg limau, salah seorang EXCO yang patut bertindak menjaga kawasan angkat ni langsung tak pernah menjengahkan muka di rumah Wilayah Persekutuan atau pun di PDM Ulu Sedaka, apa dah jadi ni bro tak kan nak jawatan jee?

EXCO dari bahagian Segambut Wilayah Persekutuan ni dengar khabarnya langsung tak turun untuk meninjau ninjau keperluan di rumah Wilayah dan ini sebenarnya adalah satu kegagalan bagi seorang EXCO mewakili negeri tersebut.

Bukan sebab apa, takkan langsung tak boleh turun ke rumah negeri sendiri, takkan nak follow menteri juga kot. Ada juga khabar angin exco ini takut turun padang akibat takut bertemu dengan blogger, biar betul bro agak agak laaa??

"SIAPA YANG BERSALAH BLOGGER JUGA YANG BERSALAH "

Disebabkan begitu taksub mengikut menteri dikatakan exco pemuda ini kalau datang ke pilihanraya kecil tapi hanya ikut menteri sedangkan rumah negeri sendiri tak tau berada dimana adalah satu kegagalan yang amat ketara, dan dari apa yang boleh katakan ialah, dengan sikap ini juga, EXCO tersebut tidak membantu untuk melihat apa permasaalahan di PDM angkat Wilayah Persekutuan. EXCO HANYA INGINKAN JAWATAN SAHAJA

Ada juga khabar kedengaran Exco ini di masa bertanding sebagai EXCO hari tu, bukan main lagi berikrar dan berjanji untuk menjalankan amanah dan tanggungjawab yang diberikan tapi bila dah menang hilang semua janji dan ikrar. Sebab dah menang ye bro lepas nii banyak laa masukkkk dah jadi EXCO Pemuda Malaysia apa nak lagi?

Dalan hati rakyat pergi mampus lah janji aku masukkkk ????

Ini macam punya olang pun ada kaaa langsi punya kaki???

Kalau ini amalan yang dilakukan, rasa kekuatan pemuda tu sendiri dah longgar dan lemah lutut, tambahan pula dengan ketidak bertanggungjawab dalam menjalankan amanah yang diberikan.

Nak tau nama EXCO ni? Tak payah laa buang karan jee sebarkan nama beliau ini cuma kita tengok sejauh mana dia ni nak melompat dengan orang orang kenamaan sampai lupa darimana dia datang.

Lepas ni harap harap EXCO lain bertugaslah sepertimana tugasan yang diberi dan jangan lupa anda adalah wakil dari negeri yang anda duduki dan amanah yang diberikan oleh perwakilan di negeri tersebut jangan disia siakan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...