Isnin, 9 September 2013

SUTPOL Perdana Menteri Mengupah Samseng Untuk Pukul Blogger Apa Kes @TengkuAdnanReal @NajibRazak



Dalam satu kenyataan baru baru ini PH mendengari Putrajaya kecoh dengan insiden apabila seorang blogger didalam Putrajaya telah di halau keluar untuk menjadi Pemerhati dalam Mesyuarat  UMNO Cawangan Kaktus Bahagian Putrajaya mula tersebar.

Pergaduhan ini berpunya apabila seorang blogger ingin menjadi pemerhati bagi mesyuarat UMNO Cawangan Bunga Kaktus tetapi blogger tersebut telah ditolak dan diusir keluar oleh seorang Ketua Pemuda UMNO Cawangan Kaktus iaitu Khairil dan blogger tersebut adalah seorang Pemuda dari UMNO Bahagian Putrajaya.

Insiden tolak menolak telah berlaku apabila Sdr Khairil KPC Kaktus telah menghina sekumpulan blogger yang sering menghentam Dato Khairun dalam blog blog pada baru baru ini. Setelah PH menyiasat kejadian sebenar apa yang berlaku pada hari tersebut ternyata Sdr Kharil adalah salah seorang pengikut Hardcore Dato Khairun yang selama ini sanggup menjadi PENCACAI kepada Dato Khairun iaitu anak kepada Tan Sri Aseh.

@NajibRazak @tengkuadnanreal KETUA PEMUDA CAWANGAN KHAIRUN ASEH TOLAK PEMERHATI BAHAGIAN SAMPAI JATUH ??? MELAMPAU TU !!!


Sdr Khairil serta Dato Khairun telah berdendam dan ingin mengupah beberapa orang samseng untuk memukul blogger blogger ini seperti KULAAN NIRING , SANGKAKALAJARI9 serta beberapa orang blogger yang dikenali lagi ini berpunca kerana ketidak puasan hati tentang penulisan serta pendapat dan pandangan daripada blogger dan di peringkat Akar Umbi itu sendiri.

Biar Betul!!! Budak Khairun Cari Blogger Balun Setpol PM @NajibRazak???? @TengkuAdnanReal 

http://kulaanniring.blogspot.com/2013/09/biar-betul-budak-khairun-cari-blogger.html

Macam inikah sikap seorang Sutpol PM yang sanggup mengupah samseng untuk kepentingan peribadi bagi membelasah yang hanya sekadar kais pagi makan pagi dan kais petang makan petang. Tetapi kami blogger setelah berikrar akan tetap bersatu hati akan menjaga Perdana Menteri iaitu Dato Seri  Najib Tun Razak dan yang lain lain.

* Ps : Dato Khairun kalau betul anak jantan jumpa jee laa blogger blogger macam  nii tak payah laa hantar samseng jumpa kami pulak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...