Sabtu, 20 April 2013

Penduduk Putrajaya Serta Kakitangan Awam Tolak Husam Bertanding Dalam Putrajaya @NajibRazak @tengkuadnanreal @tunfaisal

video

Sudahlah Husam...itu semua cakap-cakap kosong, sembang kedai kopi sahaja!!! 

Bukanlah penulis hendak merendah-rendahkan cakap besar Husam ini, tetapi ada baiknya cermin diri sendiri dulu. Dari segi agama pula, apa hukumnya apabila tidak menunaikan janji? Rasanya penyokong PAS sendiri tahu kot dan tak perlulah penulis hendak merungkai bab hukum hakam ini. Jadi apakah pengajaran yang boleh diambil buat penyokong Husam secara khususnya? Tinggalkan saja, biarlah luncai terjun dengan labu-labunya..biarkan....... 



Beliau hadir ke Putrajaya dengan misi yang sama seperti yang beliau lakukan di Kelantan. 



Video ini antara bukti jelas beliau gagal dan menurut sumber penulis, di Kelantan beliau digelar "Husam Pecah Tanah" dan pastinya seluruh pembaca faham kenapa gelaran itu diberikan. 



Sekarang nak janji apa pula di Putrajaya ni Husam??
 (Hanya tinggal janji manis mu)

Nak turunkan harga sewa premis perniagaan? 
 (Hahaha kelakar laa Husam apasal tak bagi free jee niaga)

Nak ambil alih tugas PJH buat parking bertingkat? 
 (Ini rupanya Husam nak kutip duit parking rakyat nak songlap jugak)

Nak suruh Bas Nadi Putra berhenti di depan pintu pejabat penjawat awam? 
 (huhuhu lain kali suruh driver bas tu hantar naik ke rumah appartment terus)

Nak buat bengkel kereta khas? 
  (tak payah susah susah dah ada presint 15)

Nak pastikan penduduk Putrajaya luangkan masa di taman-taman awam sedia ada??
 (ini lah akibat kegiatan bermaksiatan berluasa apabila berdua-duaan  di taman) 

(antara yang terkandung dalam tazkirah pertama Husam di Putrajaya) Patutlah anda lari ke Putrajaya. Rupanya ada orang 'kejar' dek kerana pelbagai janji di Kelantan yang belum anda tunaikan.

Kalau macam tu kami sendiri yang tinggal dalam Putrajaya belum tentu percaya dengan janji janji Husam kepada penduduk Putrajaya


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...