Rabu, 24 April 2013

Berapi Berapi !!!! Penduduk Putrajaya Harus Baca Kisah Husam Musa Tamak Ingin Menjual Putrajaya


HUSAM MUSA WAJIB JAWAB PERSOALAN NI... PAS KELANTAN TERUTAMA HUSAM MUSA & GANG JAWAB   ISU "PEMBALAKKAN"

Kawasan pembalakan yg seluas 8,000 ekar hingga 10,000ekar setiap satu yg di berikan kepada Husam Musa dan kroni antara lainnya adalah Syarikat Upaya Padu Sdn Bhd dapat +/- 10,000ekar (company bukan melayu), 

 Acasia Industries Sdn Bhd dapat +/- 8,000ekar (company bukan melayu).. Modaljati Sdn Bhd dapat +/- 8,000 ekar siap ada gran "tanah rezab melayu" (company bukan melayu beralamat di klang).. TELUS & AMANAH.. my foot. 

Apa barang ni. JAWAB.. Kalau buat anggaran yg paling konservatif pun.. 1 ekar dapat +/-20tan balak pada nilai antara RM1,000 hingga RM2,200 satu tan.. Korang kira sendiri le BERAPA RATUS JUTA nilai balak dari kawasan tersebut di atas tu sahaja.. tak payah nak kira yg lain2 lagi... 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... 


Ini aku baru dedahkan sebahagian aje.. ada banyak lagi.. Letih nak taip banyak2.. Para pentaksub PAS Tak caya. sila buat research sendiri daripada Pejabat hutan Kelantan & YIK (yayasan islam kelantan a.k.a guna agama.

(Petikan Dari Komen  http://yuseriyusoff.blogspot.com/2012/07/savekelantan-kedaifan-penduduk-dun.html )


Kemana perginya peruntukkan Kerajaan Pusat semenjak tahun 2000 yg telah menyalurkan peruntukan RM1.058 bilion, termasuk pinjaman tanpa faedah RM597 juta untuk Kelantan bagi menyelesaikan masalah bekalan air bersih. 

Tidak cukup dengan itu Kementerian Luar Bandar telah memperuntukkan RM265 juta untuk bekalan air dan menaik taraf loji pula RM81.5 juta. Jabatan Kesihatan pula telah memberi peruntukan RM53.4 juta. Kalau di campur semua jumlah di atas.. RM2054.9juta = RM2.054billion..

Takkan tak masih tak cukup utk selesaikan sedikit sebanyak masalah bekalan air bersih di Kelantan.. Bermacam-macam bantuan dan pertolongan yang kerajaan pusat berikan untuk mengatasi masalah air di Kelantan, tapi sampai ke hari ini tak selesai barang sedikit pun... Kenapa tak selesai. 

Persoalan nya kemana duit peruntukkan pergi yg sebegitu banyak pergi.. 

Kalau nak kata PAS seleweng utk kegunaan Parti.. susah jugak sebab ahli2 PAS dah derma berjuta2 Ringgit utk kegiatan politik parti PAS PIS PUS ni..untuk kaut kekayaan.. harkkk.. phtui.. najis) ..

(Petikan Dari Komen http://yuseriyusoff.blogspot.com/2012/07/savekelantan-kedaifan-penduduk-dun.html)

Nantikan Siri yang kedua selepas ini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...