Jumaat, 29 Mac 2013

Ada Nye Gila Kome Nii !! Blogger Perak Menggamuk Di Balai Polis Ipoh Hanya Sehelai Kertas @tunfaisal @zambryabdkadir @azwanbro

Tahniah Blogger Team Media Perak berani mendedahkan diri untuk memperjuangkan  Hak Kesultanan dan Raja Raja Melayu

Sejak kewujudan UMB Perak yang mengelarkan mereka ini Team Media Perak telah banyak mengupas dan membongkar satu demi satu isu isu panas yang telah lama dimainkan oleh dengan pihak pembangkang dalam Negeri Perak akhirnya sejak kewujudan Team Media Perak banyak isu isu panas serta fitnah fitnah yang di buat oleh pihak Pembangkang mula dapat ditepis dengan begitu cepat dan pantas. 


Dengan ini juga seorang blogger telah membuat satu laporan Polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Ipoh dan beliau dikenali sebagai Sangkakalajari9 mula berani mendedahkan diri akibat terlalu berang terhadap seorang facebooker yang menggelarkan dirinya sebagai True Justice mula menghina dan memcerce pemerintahan Kesultanan Kesultanan dan Raja Raja  Perlembagaan dalam Malaysia. 

Pada kejadiaan itu juga Sdr Hairul Anwar Pengerusi UMB Perak serta pengasas Team Media Perak hadir bersama sama ke balai polis tersebut untuk membuat satu laporan Polis  atas dakwaan seorang Facebooker True Justice telah menghina Sultan Sultan dan Raja Raja Perlembagaan .

True justice membuat komen pada posting Sangkakala di salah satu page di FB. Dalam komen True Justice ade mengatakan bahawa semua Sultan Kafir dan wajib dibunuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...