Khamis, 7 Februari 2013

Majlis Ramah Mesra KSN @alihamsa55 dan Presiden PPJ @TanSriAseh Bersama Komuniti Serta NGO Putrajaya @tunfaisal #BPHartanah

Semalam berlangsungnya Majlis Beramah Mesra bersama Y.Berbahagia Dato Sri Dr. Ali Hamsa iaitu Ketua Setiausaha Negara bersama komuniti Putrajaya serta NGO NGO dalam Putrajaya telah mendapat sambutan yang agak luar biasa dan hampir seramai 700 orang yang hadir pada malam semalam.

Turut hadir sama pada malam itu Presiden Perbadanan Putrajaya iaitu Tan Sri Aseh dan beliau adalah Pengerusi Pesara turut sama mendengar dan menjawab beberapa isu yang dikemukakan oleh komuniti serta ngo ngo yang hadir pada malam itu.

Sdr Tun Faisal Bin Ismail adalah Pengerusi Majlis Belia Putrajaya / Presiden Persatuan Bola Sepak Putrajaya Baru / Exco Pemuda Umno Malaysia serta Pengerusi Unit Media Baru yang telah mengerakan belia belia dalam Putrajaya sejak tahun 2004 sehingga ke hari ini. Sejak beliau mula aktif dalam belia Putrajaya pada 2004 banyak belia belia dalam Putrajaya sudah mula bergerak aktif dalam Putrajaya. Beliau juga telah memegang semua badan gabungan seperti GPMS Putrajaya , Kelab KSK ,Kelab Belia serta Gabungan Belia 4B Wilayah Putrajaya.

Gambar gambar boleh di ambil di Http://lensapjo.blogspot.com Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...