Sabtu, 17 Mac 2012

Hari Keluarga Ahli UMNO Parlimen Putrajaya 2012 @NajibRazak @TengkuAdnanReal @tunfaisal


Kami mengucap ribuan terima kasih kepada Yang Berbahagia Mulia Tengku Adnan Bin Tengku Masoor kerana tadi telah berlangsungnya Hari Keluarga Umno Putrajaya yang sangat meriah dan menghiburkan.

Banyak acara yang berlangsung tadi seperti Penyampaian Pelajar Cemerlang dalan UPSR dan menyampaikan sumbangan kepada Orang Kurang Upaya (OKU) serta berlangsungnya acara sukaneka.

Disamping itu juga turut hadir bersama iaitu Exco Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia Seperti Yb Dato Ahmad Zaki dan Sdr Tun Faisal Ismail yang turut memeriah kan lagi majlis tersebut.

Sebanyak 500 hadiah cabutan bertuah telah disediakan dan hadiah utama nya merupakan Umrah seramai 2 orang pergi balik dan bermacam macam lagi.

Kami juga turut gembira dengan dengan YB Mulia Tengku Adnan Bin Tengku Mansoor yang amat berspoting dan bersantai. Terima Kasih yang tak terhingga kami diucapkan kepada Yg Mulia Tengku Adnan Bin Tengku Mansoor di atas majlis Hari Keluarga tersebut.

Walaupun Perdana Hitam tak dapat apa apa dalam cabutan bertuah itu tetapi Perdana Hitam amat enjoy bersama Yg Mulia Tengku Adnan Bin Tengku Mansoor. Tahniah Sekali Lagi Perdana Hitam Ucapkan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...