Sabtu, 11 Februari 2012

Orang Cina Sudah Mula Bersikap Kurang Ajar Kepada Bangsa Melayu

Diatas Kejadian di KFC di I-City bangsa cina mula bersikap kurang ajar kepada orang melayu apa sebabnya adakah sekarang ini orang melayu sudah tidak bersatu hati dan kenapa sekarang melayu boleh berpecah adakah ini disebabkan faktor politik yang ingin sangat menjaga hati dan perasaan orang cina.

Orang cina mula menunjukkan lagak samseng kerana politik Malaysia ingin meraih undi kaum cina tetapi kita lupa apa akan berlaku apabila esok , lusa atau seterusnya bahawasanya kalau  orang cina akan mula memerintah Malaysia kibatnya semua orang melayu akan terhakis di dalam negara sendiri.

Kadang Perdana Hitam sedih tengok keadaan semasa yang berlaku sekarang ini, adakah orang melayu akan bersatu kembali bila masanya??. Sanggupkah kita melihat anak cucu kita merempak di tanahair sendiri.

Baru baru ini Perdana Hitam pergi ke Pulau Pinang ada tugasan yang perlu dilakukan di sana memang la Perdana Hitam kurang mahir tentang situasi dan faktor jalan di Pulau Pinang ni, Perdana Hitam ingin menuju ke Batu Feringgi Pulau Pinang akibat kurung mahir jalan di Pulau Pinang ini Perdana Hitam telah di maki dan cerca oleh seorang bangsa cina yang mengatakan "bodoh punya melayu" rasa geram jugak tetapi keadaan sabar itu masih lagi kuat  dan Perdana Hitam biarkan begitu sahaja.

Mari kita tengok siapa yang racis sekarang ini , ini baru satu negeri yang diperintah oleh bangsa asing cuba bayangkan kalau mereka dapat menguasai Malaysia ini apa kah yang akan berlaku kepada kita.

Sedarlah wahai orang melayu bersatulah demi masa depan anak cucu cicit kita, di mana tanah tumpahnya darahku, hidup ku dan anak bangsa ku.  

2 ulasan:

  1. korang cakap macam indon je..

    malaysia nak di pimpim cokin??
    tengoklah singapork, mane lagi ade melayu??

    cina..cina..cina...
    cokin..cokin...cokin...

    PM pun cokin pula...

    BalasPadam
  2. WALAUPUN SAYA SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA YANG BERKETURUNAN THAI MEMANG SETUJU PENERANGAN DI ATAS.BAGI SAYA BANGSA CINA MEMANG KURANG AJAR DAN BIADAP LIHATLAH SEPERTI DI THAILAND WALAUPUN THAKSIN BERKETURUNAN CINA THAI TAPI DIA TIDAK MENGHORMATI RAJA THAI KERANA THAKSIN DI GULING OLEH RAJA THAI.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...